Misy tybetańskie Medytacyjne Dźwiękowe Śpiewające Ton Dźwięk A i G
2 Misy tybetańskie Medytacyjne Dźwiękowe Śpiewające Ton Dźwięk A i G
Polecam dwie misy mosiężne
ciemna ręcznie zdobiona
jasna ręcznie młotkowana (wzory jak na zdjęciach)
W zestawie:
1. dwie misy wzór na zdjeciu
2. dwie pałeczki do grania w tym jedna owinięta skórą (oba dające możliwości uzyskiwania różnego rodzaju natężenia dźwięku
3. jedna poduszeczka jedwabna szyta ręcznie.
Zestaw pochodzi z Nepalu
misy widoczne na zdjęciu.
dwa rodzaje - dwie, tonecje - dźwięki
1. misa 8-8,5cm jasna - tonacja A CZAKRA Trzeciego Oka - 6 Czakra
2. misa 8-8,5cm ciemna - tonacja G - CZAKRA Gardła - 5 Czakra
Test dźwięków na zdjęciach akucji
Opis:
misy tybetańskie -
Ich dźwięk znany jest już od czasów starożytnych, jedne z pierwszych opisów mis dźwiękowych możemy znaleźć w dziele „O architekturze ksiąg 10” , w którym opisane jest zastosowanie naczyń rezonansowych w celach leczniczych i akustycznych. Misy wywodzą się z różnych kultur głównie Chin, Tajlandii, Tybetu, Indii, Japonii. Coraz częściej ich stosowanie spotyka się w Europie Zachodniej.
Harmonizowanie czakr za pomocą muzyki
Główne Czakry to 7 ośrodków energetycznych, które znajdują się na poziomie ciał subtelnych człowieka i odpowiadają za zrównoważony przepływ energetyczny w ciałach subtelnych i w ciele fizycznym, można równoważyć za pomocą odpowiednio dobranych dźwięków lub muzyki w odpowiedniej tonacji.
Czakry odpowiadają za funkcje życiowe organizmu na poziomie psychicznym i fizycznym.
- 5 Czakra Gardła ekspresja twórcza układ oddechowy umiejętność wypowiadania się
- 6 Czakra Trzeciego Oka wspomaga pomysłowość, wizje, odczucia pozazmysłowe, układ hormonalny, zmysły - wizja perspektywy rozwoju.