Książka "Netflix. To się nigdy nie uda" autorstwa Marca Randolpha jest inspirującą, niepublikowaną wcześniej historią powstania Netflixa. Rozwój giganta światowego VOD był trudną i wymagającą wielu poświęceń drogą, którą szczegółowo opisuje współzałożyciel firmy.
Końcówka lat 90. ubiegłego wieku była początkiem dynamicznego rozwoju internetu, wtedy też na pomysł przeniesienia wypożyczalni filmów w przestrzeń wirtualną wpadł Marc Randolph. Wspólnie z inwestorem Reedem Hastingsem założył firmę, a sam został dyrektorem generalnym. Droga, jaką przeszło przedsiębiorstwo, aby osiągnąć obecny kształt, jest niesamowita, nieprawdopodobna i wymagająca wielu wyrzeczeń.
W przeszłości Marc był zmuszony przekonywać swoją matkę do inwestowania w jego biznes, prowadził rozmowy z motelowej sali konferencyjnej, walczył z technicznymi przeciwnościami losu. Ta historia pokazuje, jak ważna jest determinacja, upór i wiara we własne możliwości. To książka pisana z pierwszej ręki, zawierająca autentyczne przeżycia. Jest nie tylko zwykłym opisem powstania firmy, ale też inspiracją na temat podejmowania ryzyka, drogi na szczyt czy radzenia sobie z życiowymi trudnościami.