Jeśli chodzi o marketing, Philip Kotler jest niekwestionowanym autorytetem. Znakomity naukowiec i pedagog, którego wkład w rozwój i popularyzację marketingu jest bezcenny. Jest profesorem marketingu międzynarodowego na prestiżowej Kellogg School of Management i laureatem licznych nagród. Korzystały z jego doświadczenia i wiedzy takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America.
Kevin Lane Keller, czołowy akademicki badacz w dziedzinie marketingu, jest profesorem na Tuck School of Business i autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał m.in. firmom American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.
Ich dzieło - "Marketing" - od ponad czterdziestu lat jest niezbędnym podręcznikiem dla menedżerów na całym świecie. W tym najnowszym wydaniu, opartym na zmienionej i uzupełnionej wersji amerykańskiej z 2011 roku, autorzy pragnęli stworzyć najbardziej wszechstronny i aktualny podręcznik, uwzględniający zmiany w otoczeniu marketingowym oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym.
Książka omawia podstawy nowoczesnego zarządzania marketingowego w XXI wieku, w tym: budowanie strategii i planów marketingowych, gromadzenie i analiza danych, utrzymanie kontaktów z klientami, budowanie silnych marek, dostarczanie i komunikowanie wartości, oraz tworzenie podstaw dla długotrwałego wzrostu. Przy tym wszystkim, autorzy nie zapominają o łączeniu teorii z praktyką, wzbogacając treść o aktualne przykłady z życia gospodarczego.