Książka w stanie dobrym. Zagięcie przedniej okładki, drobne uszkodzenia rogów okładki. Wnętrze czyste, bez stempli, wpisów i plam.
Wyprzedaż prywatnych zbiorów.
Dr Grzegorz Mazurek jest pracownikiem naukowym Katedry Marketingu WSPiZ im. L. Koźmińskiego w Warszawie. Pracuje również jako niezależny konsultant i trener w zakresie marketingu internetowego oraz e-biznesu. Opublikował wiele artykułów specjalistycznych i naukowych wydanych w kraju i za granicą.
„Promocja w Internecie” to kompendium wiedzy dla: praktyków-specjalistów ds. marketingu i PR oraz menedżerów – zainteresowanych strategicznym wykorzystaniem marketingu internetowego, dydaktyków marketingu – zainteresowanych nowymi sposobami komunikowania się przedsiębiorstw z szeroko rozumianym klientem, studentów – gdyż informuje o nowych obszarach promocji w sieci, a ta wiedza umożliwi im rozwój kariery zawodowej praktycznie w każdej branży.