Witam, mam do sprzedania używaną, oryginalną przekładnię kierowniczą TRM do Fiata Bravo I Brava Coupe Tipo Tempra , Alfa 145 146 155 , Lancia Delta II Lybra - lista szczegółowa poniżej.
Alfa Romeo
145 (930_)
1.4 i.e. 16V T.S.
1.6 16V T.S.
1.6 i.e. 16V T.S.
1.9 TD
146 (930_)
1.4 i.e. 16V T.S.
1.6 16V T.S.
1.6 i.e. 16V T.S.
1.9 TD
155 (167_)
1.6 16V T.S.
1.7 T.S.
1.7 T.S. 16V
1.8 T.S.
1.8 T.S. Sport
1.9 TD
2.0 T.S.
156 Sportwagon (932_)
1.6 16V T.SPARK
Fiat
BRAVA (182_)
1.2 16V 80
1.2 16V 80
1.4
1.4 12 V
1.6 16V
1.6 16V
1.8 GT 16V
1.9 D
1.9 JTD
1.9 JTD 105
1.9 TD 100 S
1.9 TD 75 S
BRAVO I (182_)
1.2 16V 80
1.2 16V 80
1.4
1.6 16V (
1.6 16V
1.8 GT
1.9 D
1.9 JTD
1.9 JTD 105
1.9 TD 100 S
1.9 TD 75 S
2.0 HGT 20V (
COUPE (175_)
2.0 16V
MAREA (185_)
1.2 16V
1.4 80 12V
1.6 100 16V
1.8 115 16V
1.9 JTD
1.9 TD
2.0 150 20V
2.0 150 20V
2.0 155 20V
2.4 JTD
2.4 TD
MAREA Weekend (185_)
1.2 16V
1.4 80 12V
1.6 100 16V
1.8 115 16V
1.9 JTD
1.9 TD
2.0 150 20V
2.0 150 20V
2.0 155 20V
2.4 JTD
2.4 TD
TEMPRA (159_)
1.4 i.e.
1.6
1.6 i.e.
1.8 i.e.
1.9 D
1.9 TD
2.0 i.e.
TEMPRA S.W. (159_)
1.4 i.e.
1.6
1.6 i.e.
1.8 i.e.
1.9 D
1.9 TD
2.0 i.e.
2.0 i.e. 4x4
TIPO (160_)
1.1
1.4
1.4 i.e.
1.6
1.6 i.e.
1.7 D
1.8 i.e.
1.8 i.e.16V Sport
1.9 D
1.9 TD
2.0 i.e.
2.0 i.e. 16V Sport
Lancia
DELTA II (836_)
1.4 i.e.
1.6 i.e.
1.6 i.e. 16V
1.8 i.e.
1.8 i.e. 16V
1.8 i.e. 16V GT
1.9 TD
2.0 16V
LYBRA (839_)
1.8 16V
1.9 JTD
LYBRA SW (839_)
1.8 16V
1.9 JTD
Przekładnia, sprawna mechanicznie, chodzi gładko można ręką wykonać pełny obrót prawo /lewo, listwa zębata cała niewyszczerbiona czy uszkodzona, bez korozji, drugi koniec gładki bez ubytków. Przekładnia wyczyszczona dokładnie chemicznie i mechanicznie, stary smar zastąpiony nowym odp. do przekładni. Wnętrze przedmuchane sprężonym powietrzem ze starego oleju, przepłukane zmywaczem i ponownie przedmuchane oraz zalane świeżym olejem by nie wdała się korozja. Całość pomalowana podkładem epoksydowym 2 x i srebrną farbą akrylową x 2. Trzpienie zabezpieczone do malowania i zakonserwowane smarem. W przekładni nie mam możliwości sprawdzenia pod właściwym ciśnieniem, pod kątem sprawności uszczelniaczy. Tak więc mogą one wymagać wymiany, ale nie muszą - zestaw uszczelniaczy jest dostępny w sprzedaży. Przekładnia miała iść na zapas dla mnie, ale udało mi się kupić nową i jest mi zbędna. Gratis dorzucam drążki kierownicze widoczne na zdjęciu - są niewybite - sztywne niemniej wizualnie jeden mi ucieka od pionu. Drążki nie mają wpływu na cenę są za darmo. Może się komuś przydadzą.
Numery OE: 00076487580, 00464451520, 00464463030, 00464557260, 00464567420, 00464567460, 00464737630, 00467597850, 00467655590, 00467655600, 07648758, 37502239, 37502268, 37502325, 46445152, 46446303, 46455726, 46456742, 46456746, 46473763
Numery z korpusu przekładni: 37502239 , 38002017
UWAGA: przed montażem z przekładni należy wydmuchać sprężonym powietrzem z układu istniejący olej - nie jest to olej przekładniowy, jest tam wlany celu zakonserwowania przekładni.
Możliwość wysyłki, jak i odbioru osobistego.