Świadczę usługę regeneracji gniazd bieżni łożysk główki ramy w motorowerach Romet Komar. Mówiąc krótko jest to rura pionowa ramy, w którą wchodzą bieżnie łożyska główki ramy. Rura ta ulega rozbiciu, na końcach tworzą się kielichy. Wskutek tego bieżnie łożyska główki ramy nie siedzą ciasno w ramie, tylko poruszają się. Efekt jest taki, że mimo iż łożysko jest skręcone prawidłowo i nie ma luzu to lagi i kierownica luz mają i ruszają się do przodu i do tyłu podczas hamowania.
Oferuję profesjonalne pozbycie się problemu poprzez ponowne uformowanie końców rury, czyli z kielichów robię ponownie rurę. Operacja ta jest przeprowadzana na oryginalnej ramie w matrycach w prasie hydraulicznej. Konieczne jest jedynie ucięcie języka ogranicznika skrętu, który potem przyspawujemy jak w oryginale. Nic poza tym nie tniemy, nie toczymy, nie napawamy. Wszystko odbywa się na prasie hydraulicznej, dzięki czemu przywracamy ramę do oryginału!