O przedmiocie

Dzień Dobry!
(Proszę nie pisać wiadomości tylko dzwonić. Na dole opisu podany jest nr tel.)
Przedmiotem sprzedaży jest jedna sztuka słuchawek David Clark H10-76 z gniazdem dźwięku do kamerki. Sygnał wyprowadzony tym gniazdem jest dopasowany poziomem do nagrywania dla kamerek sportowych, aparatów z funkcją nagrywania filmów itd.
Co daje nagrywanie lotów z kamerki na głowie? Przede wszystkim Twoje szkolenie będzie tańsze, szybsze i bardziej efektywne. Obiektyw kamery leżącej na czole widzi to na czym Ty aktualnie skupiłeś uwagę. Dźwięk wyprowadzony do gniazda na muszli pozwala nagrywać korespondencję czysto, bez plątaniny kabli i problemów z połączeniem, przypadkowego wypięcia słuchawek z radia po zahaczeniu przewodu przelotki i innych problemów. Obiektyw kamery blisko linii oczu pozawala szybciej nauczyć się oceniać z filmów podobnie jak w rzeczywistości relację punktu celowania na szybie podczas lądowania względem projekcji maski a planowanym i realnym punktem przyziemienia. Z czystego nagrania dźwiękowego będziesz mógł łatwo wynotować sobie najważniejsze dla postępów szkolenia -uwagi instruktora. Będziesz mógł ocenić Twoje interakcje na korespondencję z ATC, oceniać i uwzględniać lekko słyszalne w tle zmieniające się obroty silnika, śmigła. (Nawet systemy tłumienia aktywnego są projektowane tak żeby pilot nie był zupełnie odseparowany od dźwięków z otoczenia w przeciwieństwie do słuchawek muzycznych).
Słuchawki bardzo wytrzymałe. Jest to w zasadzie najmocniejszy model współczesnych słuchawek lotniczych. Mocny wzmacniany przed zerwaniem i wytrzymujący wiele lat eksploatacji przewód, muszle, stelaż, druciany wysięgnik mikrofonowy i dobrej jakości mniejsze podzespoły. Polecam ten model przede wszystkim do szkolenia oraz do wożenia pasażerów gdzie żadne słuchawki długo nie wytrzymują. Słuchawki są też dobrym wyborem na początek drogi lotniczej gdzie nie lata się dłużej niż 3 godziny a potem kiedy będziemy szukać wygody, słuchawek lżejszych z bluetooth itd. , nie będzie problemów z odsprzedażą tych słuchawek ze względu na markę i dobry model. Stan słuchawek bdb- ze względu na drobne rysy i przebarwienia po naklejkach na muszli bez mikrofonu. Są to słuchawki śmigłowcowe, przerobione na General Aviation z wysokim współczynnikiem tłumienia pasywnego NNR 25 dB . Mają oryginalny czysty nie zapluty i nie zagrzybiony mikrofon M-4, nowe nakładki żelowe , nowe wkładki głośnikowe firmy Tonsil. Na oryginalnym przewodzie został oprawiony rozgałęźnik Y metodą lutowania oraz zaprasowywania tulejek mosiężnych, oraz oprawione zostały solidne rozbieralne mosiężne wtyczki lotnicze. Wyszarpnięciu przewodów z wtyczek również zapobiegają zaprasowane tulejki mosiężne. Wtyczki również nowe. Połączenia lutowane w środku muszli wykonane od nowa m. in. dlatego że połączenie ekranu do masy daje lepsze efekty i jest bardziej zgodne ze sztuką jeśli jest wykonane we wtyczce a nie po 1,5m przewodu w muszli. Nowy potencjometr, połączony w taki sposób że nawet jak przestanie łączyć ślizg to będzie słychać na minimum ale nigdy wcale. Słuchawki uczciwie i na dobrych podzespołach przerobione z wojskowego standardu NATO na standard General Aviation.
Służę pomocą jeśli chodzi o informacje jak można dla różnych typów słuchawek wyprowadzić sygnał do nagrywania dźwięku. (Nie każdy typ umożliwia zamontowanie gniazda w słuchawkach. ) Czasem niezbędna jest przelotka wtyczki słuchawek. Wykonuję takie rzeczy na zamówienie. Prowadzę naprawy słuchawek lotniczych wszystkich marek oraz posiadam nowe i używane części zamienne.
Model wojskowych śmigłowcowych słuchawek H10-76 , jest bardzo wytrzymały, niestety parametry mikrofonu, głośników są przystosowane do radiostacji wojskowych w standardzie NATO i nie nadają się do zastosowania w lotnictwie cywilnym ani do śmigłowców ani do samolotów. Jest to naprawdę świetny model słuchawek i po fachowo wykonanej przeróbce są to słuchawki pasywne z górnej półki. Słuchawki aktywne czy pasywne? Przede wszystkim takie które bez działania jakiś dodatkowych układów tłumienia aktywnego (wytwarzania dźwięku odwrotnego w fazie do tego co jest uznane za szkodliwe), dobrze separują nas od hałasów z zewnątrz. Niektóre z modeli słuchawek aktywnych zwłaszcza te bardzo lekkie izolują nasz narząd słuchu świetnie (przynajmniej jeśli chodzi o przewodzenie powietrzne) do czasu kiedy nie padną w nich baterie. A kiedy padną i jesteśmy w głośnym samolocie a mamy przed sobą dłuższy czas lotu to jest katastrofa.
Pierwszą sprawą która siada pilotom to jest właśnie słuch. Pamiętajmy że mamy także słyszenie kostne. Drgania mechaniczne przenoszone przez konstrukcję, drgającą masę powietrza także niszczą zdrowie. Masywne słuchawki o dobrym tłumieniu pasywnym z dużymi gumami dociskającymi do naszej głowy znacznie ograniczają powietrzne i kostne przewodzenie dźwięków i są z tego powodu najlepszą ochroną zdrowia. Dlatego z moich doświadczeń nie polecam lekkich plastikowych słuchawek i uważam że wyposażenie się w dobre słuchawki lotnicze to po prostu dbanie o własne zdrowie. Zastrzegam sobie możliwość zakończenia aukcji przed czasem.
Każde zakupione u mnie słuchawki można zwrócić w terminie do 14 dni od zakupu bez podania przyczyn. Traci się w takiej sytuacji tylko kwotę wydaną na przesyłki.
W razie pytań proszę dzwonić: tel. 579-926-370

  • Stan: Ze śladami użytkowania
  • Stan: Ze śladami użytkowania
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 886c1ac3-6366-4da2-bcc4-b94ec1e316b0

Odzież

Zielonki  
(7)
Zwierzyniec  
(2)
Gdynia  
(1)
Skomielna Biała  
(1)
Ostrów Wielkopolski  
(1)
Wola Mrokowska  
(1)
Tyniec Mały  
(1)
Stare Bielice  
(1)
Mielec  
(1)
Kielce  
(1)
Gdańsk  
(1)