SSL The BUS+ to procesor dynamiki oraz EQ który rockową wersją i synonimem SSL. Od pierwszej komercyjnie wydanej konsoli SSL 4000 B w 1976 roku i przez wiele kolejnych generacji konsol SSL, Bus Compressor zawsze był niezłomną częścią środkowej sekcji konsoli. Dla wielu czołowych inżynierów i producentów na świecie Bus Compressor jest nadal najbardziej zaufanym narzędziem do przetwarzania, aby miksy brzmiały większe i pełniejsze, z napędem i energią płynącą z dodania tego legendarnego kleju i stempla SSL.
Konstrukcja SSL THE BUS+ wykorzystuje wysokiej jakości komponenty, w tym 2181 THAT VCA dla doskonałej wydajności analogowej, cztery tryby działania i 3 różne opcje "koloru" kompresji, które można łączyć, aby idealnie pasowały do gatunku, nad którym pracujesz. THE BUS+ zawiera również wyrafinowane opcje routingu i zaawansowane narzędzia przetwarzania: Dynamic Equalizer (D-EQ), Transient Expander i wiele więcej…
Wszystkie potencjometry na magistrali THE BUS+ są "krokowe" i odczytywane przez mikrokontroler, który przekłada położenie potencjometrów na wymaganą konfigurację obwodu lub parametr elektryczny. To innowacyjne podejście nie tylko znacznie ułatwia wycofywanie się z ustawienia jest to idealne rozwiązanie do zastosowań precyzyjnego przetwarzania, takich jak mastering.
Dynamiczny korektor analogowy: D-EQ - THE BUS+ zawiera szereg zaawansowanych narzędzi do przetwarzania, w tym nowy dynamiczny korektor analogowy (D-EQ).
D-EQ to potężny 2-pasmowy korektor dynamiczny, który można umieścić przed lub za kompresorem magistrali. Wielu inżynierów zna wtyczki Dynamic EQ w DAW, ale analogowe korektory dynamiczne są bardzo nieliczne.
Dynamic EQ to bardziej „inteligentna” forma korektora, która zmienia wzmocnienie pasma korektora proporcjonalnie w odpowiedzi na poziom sygnału powyżej ustawionego progu. Pozwala na modyfikację kontrastu między materiałem tła (pod progiem) a materiałem przednim (powyżej progu).
Kluczowe cechy SSL The BUS+
4 tryby pracy - Classic Stereo, S/C Stereo, Dual Mono lub Mid-Side
Wejścia i wysyłki zewnętrznego łańcucha bocznego
Autentyczny obwód kompresora SSL Bus
Tryb LOW THD redukuje zniekształcenia niskich częstotliwości spowodowane kompresją
Tryb F/B zmienia charakterystykę kompresji, aby uzyskać bardziej „zrelaksowany” styl kompresji
Tryb 4K - pojedyncza praca VCA ze zmiennymi zniekształceniami harmonicznymi, aby dodać trochę „ziarnistości” i „grunge” do miksu
Negative Ratios - dla kreatywnych efektów pompowania i kontroli szczególnie głośnych sygnałów
Nowe opcje Ataku i releaserskiej, w tym nowe ustawienie „Auto 2”
Kontrola MIX dla natychmiastowej kompresji równoległej
Mierniki gmin reductio typu MM
Expander Transietów
W 100% analogowy obwód, sterowany cyfrowo za pomocą stopniowanych potencjometrów na przednim panelu
Ogromny zapas +27,5 dBu
Konfigurowalna kolejność przetwarzania — Bus Compressor przed D-EQ (domyślnie) lub po
Przyciski CH 1 IN i CH 2 IN do globalnego obejścia
Ustawialny poziom operacyjny - 0 dB (nominalny), +10 dB, -5 dB
Precyzyjne wzmocnienie MAKE-UP kontrolowane przez MDAC z dwoma zakresami - krok 1 dB lub 0,5 dB
Całkowicie nowy, potężny 2-zakresowy analogowy korektor dynamiczny
2-pasmowy (LF i HF), równoległy korektor dynamiczny
Tryby kompresji/ekspander
16 punktów częstotliwości do wyboru na pasmo
Regulowany zakres kontroli na pasmo od 0,5 dB do 15 dB
Pasmo HF można przełączyć "dzwonek", z możliwością wyboru częstotliwości obejmujących High-Mids oraz Highs
Statyczne wzmocnienie pasma częstotliwości dla pasm LF i HF (Stereo/Σ S/C Stereo) lub pasma LF (Dual Mono/Mid-Side)
Tryb G-Series zmienia filtr LF na 2. rzędu ze stopniem niedoregulowania/przeregulowania
Trójkolorowe diody LED