Suzuki Samurai
Samurai Long z 2000 roku- hard top
Silnik: PSA 1.9 td. 90 KM, pompa BOSCH, powiększona turbina,
Mosty: Toyta Lj70 z przełożeniami czterosatelitowymi od 90-tki + blokady Toyota przód i tył, zapinane ciśnieniowo na zaworkach Waltera + kompresor od Mercedes ML + zbiornik z wyprowadzeniem na zewnątrz,
Półosie: Toyota LJ70 wzmacniane Trail-Gear Longfield Gun Drilled https://trail-gear.com/longfield-30-spline-birfield-axle-super-set-lj70-rj70-bundera-gun-drilled.html
Wały napędowe Toyota
Skrzynia: oryginał, sprzęgło obite kevlarem
Reduktor samurai: przełożenie 4:16 + kaganiec,
Alternator: 180 A z VW Passata + dwa akumulatory BOSCH S5, 760A 70 Ah
Chłodnica wykonana na zamówienie – powiększona, wentylator Spal,
Snorkel ze stali kwasowej + hermetyczna obudowa filtra stożkowego,
Wyciągarka dwusilnikowa (2 silniki elektryczne każdy po 8,9 KM) Escape Evo przełożenie 110:1, około 35m liny 12mm (powiększony bęben),
Zawieszenie – sprężyny robione na zamówienie, radiusy Land Rover Discovery,
Koła: 33/12,5/15 BFG MT KM1 + zapas,
Hamulce- tarczowe przód od Toyoty LJ70 (czterotłoczkowe zaciski), tył tarcze Toyota LJ70 zaciski Seicento (dodatkowe zawory służące do blokowania oddzielnie tyłu i przodu),
Rama wzmocniona, zewnętrzna klatka bezpieczeństwa wraz z dodatkowym oświetleniem, przód, tył, boki oraz miejscem na trapy i koło zapasowe,
I wiele wiele wiele innych …