Szkolna 17: KARTY DO GRY
Zestaw składa się z czterech kart:
- Odbyt Czorta [karta ofensywy]
- Lepsza Wiadomość [karta defensywy]
- Król Hoboków [karta efektu]
- Strusio-Knur Plamisty [karta pułapki]
Karty wykonane są amatorsko/chałupniczo. Mogą stanowić nietrywialny gadżet dla fanów uniwersum lub podstawę do stworzenia własnej gry karcianej.
----
Przykładowe zasady gry
Każdy z graczy zaczyna grę z następującym wyposażeniem:
- 3 kartony mleka
- 2 buteleczki nitro
- 200 zł
Używa się pionków, których miejscem docelowym jest Choroszcz. Kto pierwszy dotrze do celu - przegrywa.
----
KARTY W ZESTAWIE
- Odbyt Czorta: Przeciwnik posuwa się 10 kroków ku Choroszczy.
- Lepsza Wiadomość: Cofasz się 6 kroków.
- Król Hoboków: Możesz wziąć wszystko co trafi w aktualnej rundzie do hoboka.
- Strusio-Knur Plamisty: Odbija atak przeciwnika w niego.