Oferowana turbosprężarka jest po kompleksowej regeneracji na nowych i oryginalnych częściach.
Turbosprężarka pasuję do:
ALFA ROMEO MITO (955_) 1.3 MultiJet
CHEVROLET AVEO Hatchback (T300) 1.3 D
CHEVROLET AVEO Saloon (T300) 1.3 D
FIAT DOBLO Kombi (263_) 1.3 D Multijet
FIAT DOBLO Box Body / Estate (263_) 1.3 D Multijet
FIAT DOBLO Platform/Chassis (263_) 1.3 D Multijet
FIAT FIORINO Box Body / Estate (225_) 1.3 D Multijet
FIAT IDEA (350_) 1.3 D Multijet
FIAT PUNTO EVO (199_) 1.3 D Multijet
FIAT PUNTO (199_) 1.3 D Multijet
FIAT QUBO (225_) 1.3 D Multijet
FIAT STRADA Pickup (278_) 1.3 D Multijet (278AYR1A)
LANCIA MUSA (350_) 1.3 D Multijet
OPEL ASTRA J (P10) 1.3 CDTI (68),
OPEL ASTRA J Saloon 1.3 CDTI (69)
OPEL ASTRA J Sports Tourer (P10) 1.3 CDTI (35)
OPEL COMBO Combi / Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05)
OPEL COMBO Box Body / Estate (X12) 1.3 CDTI (B05)
OPEL CORSA D (S07) 1.3 CDTI (L08, L68)
OPEL CORSA D Van (S07) 1.3 CDTI (L08)
OPEL MERIVA B MPV (S10) 1.3 CDTI
Moc silnika:
70kW, 95KM
1248 ccm 1.3 CDTI
Pasujące kody silnika:
A13 DTE
A13 FD
199 B1.000
199 A3.000
263 A2.000
199 B1.000
330 A1.000
Nr części:
5435 988 0027
5435 970 0027
54359880027
54359700027
Nr referencyjny:
FIAT:
71794959
71724439
55216672
55212341
55221160
55225439
Opel:
0860164
860164
860550
95516200
FIRMA TURBO-DPF BOSS ZAJMUJE SIĘ KOMPLEKSOWĄ REGENERACJĄ TURBOSPRĘŻAREK WEDŁUG STANDARDÓW OKREŚLONYCH PRZEZ PRODUCENTA.
NAPRAWIAMY TURBINY KAŻDEGO TYPU DO SAMOCHODÓW OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH.
REGENERUJEMY RÓWNIEŻ WSZYSTKIE TYPY WTRYSKIWACZY, ORAZ POMPOWTRYSKIWACZY, POMPY PALIWOWE I POMPY VACUM.
ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ PO TURBOSPRĘŻARKI HYBRYDOWE !!!
NA NASZE USŁUGI UDZIELAMY PISMNEJ GWARANCJI NA 2 LATA BEZ LIMITÓW KILOMETRÓW !!!
Etapy regeneracji turbosprężarki
1. Przygotowanie do regeneracji.
Wizualne oględziny - kontrola pod kątem uszkodzeń mechanicznych oraz obecności oleju silnikowego w obudowach sprężarki oraz turbiny.
Demontaż na poszczególne części składowe.
Określenie przyczyny uszkodzenia.
Przeprowadzenie dokładnego czyszczenia zewnętrznego w myjce kabinowej pod wysokim ciśnieniem
Pozbycie się wszelkich wewnętrznych zanieczyszczeń przy użyciu myjki ultradźwiękowej,
Przeprowadzenie procesu szkiełkowania
2. Regeneracja.
Wymieniana wszystkich niezbędnych części na nowe: wysokiej klasy kompletny zestaw naprawczy, talerzyk, blaszka termiczna, wirnik z wałkiem, koło kompresji, czyli cały środek - rdzeń jest nowy
Montaż rdzenia turbosprężarki.
Kontrola szczelności (olej 0W20, ciśnienie 4,5 bara, temp 85 °).
Doważenie części wirujących na maszynie wysokoobrotowej SCHENCK.
Montaż doważonego rdzenia turbosprężarki z obudową.
Kalibracja mechanizmu zmiennej geometrii oraz siłownika.
3. Testy i kontrola.
Przeprowadzamy serię specjalistycznych testów przy wykorzystaniu technologicznie zaawansowanych urządzeń. Dzięki temu możemy zagwarantować i potwierdzić protokołami, że turbosprężarka odzyskała parametry produktu fabrycznie nowego.
Dział kontroli czuwa nad każdym etapem regeneracji oraz przeprowadzania testów w oparciu o normę zarządzania jakością ISO 9001.
Kaucja bez zwrotu starej turbosprężarki 200 zł