Wyprzedaż przeprowadzkowa. Na sprzedaż gra z Kickstartera autorki gry: Mechanica, czyli Mary Flanagan
Statek kosmiczny rozbija się w Blackwood Grove, a Dzieciak jest jedynym, który to obserwuje. Agenci federalni tropią sygnał, ale nikt nie może zbliżyć się do statku ze względu na jego miażdżące pole siłowe. Dlaczego niektóre przedmioty mogą przez nie przechodzić, a inne są odpychane? Ukrywając się w statku, Gość ma nadzieję, że Dzieciak odkryje zasady przed Agentami i pomoże mu uciec. Agenci chcą przeprowadzić sekcję Gościa i zatrzymać statek.
Visitor in Blackwood Grove to asymetryczna gra typu „dwoje na wielu”, wykorzystująca rozumowanie indukcyjne, w której jeden gracz Gość wymyśla tajną regułę, na przykład „Rzeczy zawierające metal”, aby określić, które obiekty mogą przejść przez pole siłowe. Pozostali gracze Agenci i Dzieciak próbują odgadnąć zasadę, sprawdzając, które obiekty przechodzą przez pole siłowe, a które nie. Agenci w tajemnicy testują karty ze swoich rąk, aby dowiedzieć się, które z nich spełniają tę regułę, a które nie. Dzieciak próbuje przewidzieć, które karty spełnią regułę i jeśli ma rację, buduje zaufanie Gościa.
Dzieciak i Gość tworzą drużynę jeśli Gość ustali zbyt łatwą zasadę, agenci pierwsi ją rozwiążą, a on przegra. Jeśli Gość uczyni regułę zbyt trudną, nikt nie będzie w stanie jej rozwiązać i Agenci wygrają. Jeśli Gość zastosuje słuszną regułę, Dzieciak zrozumie, zanim agenci i zarówno Dzieciak, jak i Gość wygrają!