Opis szczegółowy
Właz żeliwno-betonowy Ø600 H110 bez wentylacji, bez rygli
Właz żeliwno-betonowy znajduje zastosowanie na jezdniach dróg,
utwardzonych poboczach parkingowych, dla wszystkich rodzajów pojazdów kołowych.
Maksymalne obciążenie pokrywy włazu wynosi 40 ton.
Właz żeliwno-betonowy Ø600
Parametry techniczne:
– Klasa obciążenia – D 400
– Wysokość ramy – 110 mm
– Średnica zewnętrzna – Ø748 mm
– Średnica pokrywy – Ø643 mm
– Wolny prześwit – Ø600 mm
– Materiał – Żeliwo szare EN-GJL-250 + beton w klasie wytrzymałości C35/45
– Głębokość osadzenia – 30 mm
Właz żeliwno-betonowy Ø600 wymiary
Odpowiada normie PN-EN 124-2:2015
Właściwości włazu:
– Zabezpieczenie przeciwko obrotowi w pokrywie
– Otwieranie za pomocą obustronnych otworów na klucz
– Zabezpieczenie przeciwkradzieżowe poprzez obustronne zamknięcie ryglowe w postaci śrub ze stali nierdzewnej (opcjonalnie)
Właz żeliwno-betonowy Ø600 zdjecie
Wyroby żeliwne pokrywają się powierzchniowo rdzawym nalotem.
Jest to tlenek żelaza, który pod wpływem wilgoci zawartej w powietrzu ulega procesowi naturalnej pasywacji.
Rdzawy nalot nie jest wadą produktu natomiast może on stanowić skuteczną ochronę dzięki czemu
przyczynia się do wydłużenia czasu trwałości żeliwnego produktu ponieważ zapobiega przed korozją wgłębną i zapobiega powstawaniu perforacji.