Zarządzanie reputacją i spójny image Wieseneder Gatunek: Marketing i zarządzanie Nośnik: książka papierowa Język publikacji: polski ISBN: 9788360382073 Kup teraz 5 ,99 zł STAN: NOWY Sprzedający: osoba prywatna Trzemeśnia
Podstawy marketingu Moorhouse /WSZ 1998 ISBN: 9788385877080 Wydawnictwo: Pret Tytuł: Podstawy marketingu Autor: Janice Moorhouse Kup teraz 5 zł Sprzedający: osoba prywatna Trzemeśnia
Gospodarcze konsekwencje rozwoju logistyki Bentyn ISBN: 9788374178297 Wydawnictwo: inne Tytuł: Gospodarcze konsekwencje rozwoju logistyki międzynarodowej Autor: Gołembska Elżbieta, Bentyn Zbigniew Kup teraz 10 zł STAN: NOWY Sprzedający: osoba prywatna Trzemeśnia
Między urzędnikiem a menedżerem Górski / 2009 Nowa Gatunek: Marketing i zarządzanie Nośnik: książka papierowa ISBN: 9788323327752 Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Kup teraz 10 zł STAN: NOWY Sprzedający: osoba prywatna Trzemeśnia
Wybrane aspekty marketingu holistycznego Baruk Gatunek: Marketing i zarządzanie Nośnik: książka papierowa ISBN: 9788372857620 Wydawnictwo: Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora" Kup teraz 9 ,99 zł STAN: NOWY Sprzedający: osoba prywatna Trzemeśnia
Marketing polityczny w środowisku Jaśniok 2010 ISBN: 9788372466136 Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach Tytuł: Marketing polityczny w środowisku wirtualnym Autor: Michał Jaśniok Kup teraz 12 zł STAN: NOWY Sprzedający: osoba prywatna Trzemeśnia
Specyfika zarządzania zasobami ludzkimi Stuss Nowa ISBN: 9788323339359 Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Tytuł: Specyfika zarządzania zasobami ludzkimi po fuzjach i przejęciach przedsiębiorstw Autor: Stuss Magdalena M. Kup teraz 9 ,99 zł STAN: NOWY Sprzedający: osoba prywatna Trzemeśnia