Podstawy marketingu H. Mruk, B. Pilarczyk, B. Sojk ISBN: 8387152625 Tytuł: Podstawy marketingu Rok wydania: 1999 Okładka: miękka -57% 40,00 zł Kup teraz 17 zł Sprzedający: osoba prywatna Pajęczno
Marketing E. Michalski ISBN: 9788301140519 Tytuł: Marketing podręcznik akademicki Rok wydania: 2003 Liczba stron: 644 -10% 40,00 zł Kup teraz 36 zł Sprzedający: osoba prywatna Pajęczno
Marketing P. Kotler ISBN: 9788373015326 Tytuł: Marketing P. Kotler Rok wydania: 2005 Liczba stron: 754 Kup teraz 29 zł Sprzedający: osoba prywatna Pajęczno
Książka 10 Jubileuszowe Dyktando Tytuł: 10 Jubileuszowe Dyktando Ogólnopolskie Autor: Bochenek, Polański, Szczepocka- Walas Kup teraz 15 zł Sprzedający: osoba prywatna Pajęczno