Customer-Centric Marketing. Supporting sustainability in the digital age ISBN: 9780749479015 Tytuł: Customer-Centric Marketing: Supporting Sustainability in the Digital Age Waga produktu z opakowaniem jednostkowym: 0.550 kg Wydawnictwo: Kogan Page -22% 45,00 zł do negocjacji Kup teraz 35 zł STAN: NOWY Często sprzedaje Sprzedający: osoba prywatna Suchy Las
Sławomir Czajkowski - SEO Playbook Gatunek: Marketing i zarządzanie -22% 45,00 zł do negocjacji Kup teraz 35 zł STAN: NOWY Często sprzedaje Sprzedający: osoba prywatna Suchy Las
Usprawnianie osób z afazją Gatunek: Pedagogika, resocjalizacja Tytuł: Usprawnianie osób z afazją zbiór ćwiczeń Autor: Bożeba Strachalska Kup teraz 15 zł STAN: NOWY Często sprzedaje Sprzedający: osoba prywatna Suchy Las