PRZEDMIOTEM SPRZEDAŻY SĄ NASTĘPUJĄCE POZYCJE:
1. 7 NAWYKÓW SKUTECZNEGO DZIAŁANIA. INSPIRUJĄCE LEKCJE DOSKONALENIA WEWNĘTRZNEGO I TWÓRCZYCH RELACJI Z INNYMI - STEPHEN R. COVEY (PRZEKŁAD IWONA MAJEWSKA - OPIEŁKA), DOM WYDAWNICZY REBIS, POZNAŃ 2018 (WYDANIE IV UZUPEŁNIONE). STAN DOBRY - NIEWIELKIE ZAGIĘCIA I ZARYSOWANIA NA OKŁADCE.
7 nawyków skutecznego działania - biblia współczesnego człowieka, która w Stanach Zjednoczonych sprzedała się w 10 mln egzemplarzy.
Jeden z najbardziej wpływowych ludzi Ameryki wskazuje, jak - kierując się wewnętrzną uczciwością, poszanowaniem innych, a przede wszystkim świadomością tego, co najważniejsze, a nie tego, co pilne - doprowadzić do erupcji własnych możliwości i tworzyć synergię, oznaczającą zwielokrotnione efekty wspólnych działań. Wypracowanie owych siedmiu nawyków prowadzi do twórczych zmian wewnętrznych, kształtowania trwałych relacji z innymi, inspirującego przywództwa na poziomie osobistym, interpersonalnym i menedżerskim. Swoje tezy autor ilustruje barwnymi, wiarygodnymi przykładami zaczerpniętymi z własnych doświadczeń.
2. OD SKARPETEK TYRMANDA DO KRAWATA LEPPERA. PSYCHOLOGIA STROJU DLA ŚREDNIO ZAAWANSOWANYCH - PIOTR SZAROTA, WYDAWNICTWA AKADEMICKIE I PROFESJONALNE, WARSZAWA 2008. STAN BARDZO DOBRY - BEZ WYRAŹNYCH ŚLADÓW UŻYWANIA.
Książka, w której ubiór człowieka potraktowany został jako złożony komunikat, którego nie sposób zrozumieć bez odwołań do indywidualnej biografii oraz kontekstu kulturowego i historycznego. Bohaterami książki są ikony powojennej Polski, takie jak Marek Hłasko, Zbigniew Cybulski, Kalina Jędrusik i Czesław Niemen, ale zanalizowane zostały także zjawiska szersze jak moda punkowa czy fenomen moherowych beretów.
3. MACHIAVELLI I ZARZĄDZANIE. AUTORYTET I WŁADZA W PRZEDSIĘBIORSTWIE - ANTONY JAY (PRZEKŁAD ANDRZEJ EHRLICH), POLSKIE WYDAWNICTWO EKONOMICZNE, WARSZAWA 1996. STAN BARDZO DOBRY - BEZ WYRAŹNYCH ŚLADÓW UŻYWANIA
Książka ta należy do klasyki literatury z dziedziny biznesu. Autor zdobył uznanie za wnikliwą i zabawną analizę organizacji i zachowań jej pracowników, którą wykorzystał w tej książce do wskazania, czego współczesny menedżer może się nauczyć z historii i literatury. Korzystając z nauk Machiavellego, autor odsłania kryjące się we współczesnych wielkich korporacjach samodzielne państwa, z dworzanami i dyplomatami, ortodoksją i herezją, wojnami i traktatami pokojowymi. Jego zjadliwa satyra i pomysłowe teorie dotyczące zarządzania i przywództwa powodują, że bez tej książki nie może się obejść żaden ambitny absolwent zarządzania czy menedżer.