O przedmiocie

Biznes w sieci Barrow
Marketing w sieci Collin

PAKIET 2. książek

Internet stanowi jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych wykorzystywanych w celu promocji marki, usługi czy produktu. Oferuje wiele nowych możliwości docierania do przyszłych i obecnych klientów, reagowania na zapytania mediów, prowadzenia badań rynku, poszukiwania nowych rynków eksportowych, organizowania grup fokusowych, zasięgania porad i konsultowania technik działania z innymi specjalistami od marketingu czy po prostu znalezienia dostawcy baloników na najbliższą kampanię promocyjną nowego produktu. Możliwości są nieograniczone, trzeba jednak wiedzieć, co i w jaki sposób chce się osiągnąć. W swej przeglądowej książce Simon Coł/in podaje wszystkie najnowsze informacje, niezbędne do zrozumienia nowych narzędzi marketingu i posługiwania się nimi. Ostrzega przed czyhającymi w Internecie pułapkami i podkreśla zalety korzystania z Sieci. Publikacja ta stanowi niezbędny punkt wyjścia dla wszystkich, którzy planują rozpoczęcie działalności lub zaktualizowanie sposobu prowadzenia działań marketingowych. W Marketingu w Sieci zamieszczonych jest wiele odniesień do użytecznych witryn WWW, a w kolejnych rozdziałach znajdują się omówienia i wyjaśnienia funkcjonowania w Sieci poszczególnych aspektów marketingu. Simon Collin pisuje artykuły do prasy i jest ekspertem w dziedzinie działalności gospodarczej w Sieci. Nakładem wydawnictwa Wiley ukazały się także dwie inne książki jego autorstwa - Business-to-Business BibIe i E-commerce.

Książka jest też użytecznym elementarzem dla przyszłych e-biznesmenów. W cyfrowej rzeczywistości krzywa uczenia się jest stroma i tylko nieliczni osiągną na czas jej szczyt. Teraz zaś, kiedy w sieciowych inwestycjach chodzi nie tyle o lokowanie nadmiarów gotówki, ile o osiąganie zysków, zorientowanie się, dlaczego części przedsiębiorców ta sztuka się udała, a części nie, może pozwolić na szybsze wybranie właściwej drogi lub uniknięcie największych zagrożeń. Autor książki, Colin Barrow, jest kierownikiem Katedry Przedsiębiorczości w Cranfield School of Management i dyrektorem Programu Wzrostu i Rozwoju Działalności Gospodarczej, najbardziej znanego brytyjskiego programu dla przedsiębiorców. Jest również członkiem-założycielem zespołu, który założył działającą przy uczelni wylęgarnię sieciowej przedsiębiorczości CranfieldCreates.

Stan Nowy
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 3782e72b-d0d4-4ff5-aa89-99f90bc85bc3

Marketing i zarządzanie

Warszawa  
(316)
Wrocław  
(103)
Kraków  
(79)
Łódź  
(61)
Poznań  
(34)
Suwałki  
(31)
Katowice  
(21)
Szczecin  
(20)
Bydgoszcz  
(19)
Białystok  
(18)
Sopot  
(15)
Olsztyn  
(15)
Tarnów  
(15)
Polkowice  
(11)
Sosnowiec  
(10)
Toruń  
(9)
Kielce  
(8)
Szczutowo  
(7)
Aleksandrów Łódzki  
(7)
Oława  
(6)
Otwock  
(6)
Pruszków  
(5)
Szczecinek  
(5)
Legnica  
(5)
Trzebnica  
(4)
Kalisz  
(4)
Opole  
(4)
Zielona Góra  
(4)
Książenice  
(4)
Komorów  
(4)
Radom  
(3)
Przygodzice  
(3)
Elbląg  
(3)
Linin  
(3)
Tychy  
(3)
Gostynin  
(3)
Piasek  
(2)
Myszków  
(2)
Mikołów  
(2)
Łaskarzew  
(2)
Niedrzwica Duża  
(2)
Świnoujście  
(2)
Kłodzko  
(2)
Kraśnik  
(2)
Józefów  
(2)
Ostrów Wielkopolski  
(2)
Chrzanów  
(2)
Gniew  
(2)
Stargard  
(1)
Radziechowy  
(1)
Nowa Sól  
(1)
Siedlce  
(1)
Limanowa  
(1)
Kościelec  
(1)
Czarnków  
(1)
Piekary Śląskie  
(1)
Jasło  
(1)
Góra Kalwaria  
(1)
Dobrodzień  
(1)
Leżajsk  
(1)
Pyskowice  
(1)
Ciechanów  
(1)
Ryczywół  
(1)
Sochaczew  
(1)
Bytom  
(1)
Suchy Las  
(1)
Cianowice  
(1)
Widacz  
(1)
Borki  
(1)
Krzeszyce  
(1)
Lutowiska  
(1)
Głubczyce  
(1)
Wschowa  
(1)
Wieruszów  
(1)
Połaniec  
(1)
Września  
(1)
Szczekociny  
(1)
Zagwiździe  
(1)
Krasnystaw  
(1)
Zawiercie  
(1)