O przedmiocie

Paliwo wzbogacone dipetanem umożliwia pełniejsze spalanie węgla, co daje następujące korzyści:

1. Zaoszczędź do 10% na wszystkich kosztach paliwa. Transport, rolnictwo, ciepłownictwo, przemysł, żegluga oraz maszyny i urządzenia
2. Przejdź bezstresowo przegląd dymu i emisji
3. Utrzymuj filtry cząstek stałych (DPF) w czystości i przedłużaj żywotność katalizatorów.
4. Utrzymuje zawory EGR w czystości
5. Rekompensuje zarządzenie UE o 90% redukcji siarki usuwanej z paliw. Dipetane kompensuje to, dodając dodatkową smarowność. Pomaga to chronić wtryskiwacze, zawory, pompy i wydechy
6. Dipetan kompensuje wpływ 4% do 7% dodatku biodiesla (zatwierdzonego przez rząd), który został dodany do standardowego oleju napędowego i benzyny.
7. Zapobiega powstawaniu wosku w oleju napędowym do -34°C (test punktu płynięcia)
8. Dipetane eliminuje potrzebę stosowania 90% przestarzałych dodatków do paliw po spalaniu, zarówno do oleju napędowego, jak i benzyny
9. W połączeniu z AdBlu i innymi dodatkami redukującymi NOx Dipetan rekompensuje z nawiązką koszty jego użytkowania
10. Dipetan wzmacnia działanie wszystkich biocydów, pomagając zapobiegać rozwojowi bakterii

Jeden litr Dipetane wystarcza na 200 litrów oleju napędowego lub bęzyny.

Węgiel to duże C w świecie paliw. Potrzebujemy węgla w paliwie, aby zapewnić nam moc wyjściową i energię. Węgiel jako droga część paliwa powinien być spalany całkowicie, w całości! Ale to jestnie. Mówiąc prościej, od tego zaczynamy nasze problemy z emisjami do powietrza i gromadzeniem się węgla w naszych maszynach. Wszystko to ma związek ze spalaniem węgla.
Spalanie naszych paliw jest w dużej mierze niecałkowite. Dzieje się tak dlatego, że do tej pory i bez dipetanu standardowe paliwa nie były w stanie dostarczyć 21 jednostek tlenu, czyli standardowej liczby jednostek tlenu w naszym powietrzu na tej planecie, na lotne łańcuchy węglowe w punkcie spalania .

Oczywistym pierwszym krokiem w rozwiązaniu problemów ze spalaniem musi być prawidłowe spalanie węgla. Dopiero po tym kroku należy dokładnie rozważyć zastosowanie filtrów DPF, EGR i katalizatorów
Istnieje bardzo specjalna formuła, która na to pozwala. Dodawany jest do paliwa w stosunku 1:200. Nazywa się Dipetan. Jest samomieszający się, nie ma potrzeby mieszania go w paliwie. Nie ma znaczenia, czy jest dodawany do paliwa, czy też paliwo jest do niego dodawane. Technologia paliwowa Dipetane będzie krążyć w paliwie, umożliwiając stałemu tlenowi znacznie większy dostęp do lotnych łańcuchów węglowych, co skutkuje pełniejszym spalaniem w komorze spalania! Oznacza to, że osady w komorze spalania paliw poddanych działaniu dipetanu pozostają nienasycone z powodu stosowania dipetanu. Takie niewprowadzone osady rozpadają się, obniżając w ten sposób temperaturę i zmniejszając emisję NOx.
Reszta historii to czysta logika! Jest oczywiste, że jeśli spalasz więcej węgla w paliwie, zwiększasz wydajność. Jest zrozumiałe, że jeśli spalasz więcej węgla, nie wytwarzasz tyle dymu ani emisji. Jest również zrozumiałe, że w wyniku powyższego oszczędzasz twardą gotówkę. Po pierwsze, drogo zapłaciłeś za swoje paliwo węglowe, teraz jesteś w stanie spalać je bardziej efektywnie.
Poczta pantoflowa jest najlepszym reklamodawcą. Tak było w przypadku Dipetane. Istnieje solidna i rosnąca lojalność wobec tego traktowania paliwa, które do tej pory było raczej ukryte. Jest kilka
wyjaśnienia na ten temat. Po pierwsze, samo wynalezienie tego produktu jest historią samą w sobie, ale wystarczy powiedzieć, że był to rzeczywiście genialny umysł i genialny człowiek, który znacznie wyprzedził swoje czasy. Po drugie brak eksploatacji ze względu na ograniczenia. Chociaż można by pomyśleć, że rządy i firmy naftowe potykają się o siebie, aby zmniejszyć emisje i uratować planetę, w rzeczywistości tak nie jest! Dlaczego któryś z nich miałby na początek otrzymywać do 10% mniej dochodów?
Producenci samochodów raczej wolą złomowanie i wymianę ich produktów w określonych ramach czasowych, a wydłużenie żywotności części nie byłoby na szczycie ich listy priorytetów.
Weźmy różne dyrektywy europejskie. Na przykład obniżona zawartość siarki o 90%. Z pewnością jest to dobra próba oczyszczenia powietrza, którym oddychamy, ale nie ma to żadnego wpływu na jakość spalanego przez nas paliwa. Siarka działała jako smar na wtryskiwacze i trzonki zaworów. Od tej znacznej redukcji powoduje niekończące się problemy z drogimi wtryskiwaczami i zaworami. Ponieważ Dipetane zminimalizował niespalony węgiel w układzie i ma swoją własną smarowność, oba pomagają przeciwdziałać temu brakowi siarki i smarowności.
Kolejna dyrektywa europejska zezwala na dodanie do 10% biopaliw do naszego oleju napędowego. Pochodzenie wspomnianych biopaliw jest całkowicie nieznane i można się zastanawiać, jakie szkody wyrządzają ich włączenie do wewnętrznego funkcjonowania silników. Wszyscy wiemy, że w tych dodanych biopaliwach należy spodziewać się mniejszej ilości rzeczywistego węgla, ale przynajmniej po dodaniu Dipetanu do mieszanki można mieć pewność, że jakikolwiek węgiel zawarty w środku zostanie faktycznie spalony!
Kolejną rzeczą dotyczącą Dipetane jest to, że jest to w 100% węglowodór. W tym produkcie nie ma nieprzyjemnych rozpuszczalników, oktanów i detergentów, spójrz na etykietę. W Dipetane nie ma nic, czego nie ma już w paliwie, które kupiłeś i za które zapłaciłeś. W rezultacie wszystkie gwarancje producenta i silnika pozostają nienaruszone. tynie można powiedzieć, aby nie używał Dipetane, ponieważ jest to „dodatek”. Z całą pewnością nie jest to dodatek ani dodatek drugorzędny. Jest to wstępna obróbka paliwa. Nic nie dodaje do paliwa i nic nie zabiera. Podobnie jak w przypadku każdego paliwa, które trafia do Twojego zbiornika, Dipetane jest zgodny z unijną normą paliwową EN590. Nigdy nie musisz obawiać się „przedawkowania” Dipetane, to nie zaszkodzi, ale byłaby to tylko strata pieniędzy! Dodanie dodatkowego, dodatkowego Dipetanu nie sprawi, że paliwo będzie coraz lepsze! Właściwy stosunek mieszanki wynosi zawsze 1:200 w przypadku oleju napędowego, benzyny, oleju opałowego, nafty, lekkiego, średniego i ciężkiego oleju opałowego. Dipetane działa we wszystkich paliwach, we wszystkich silnikach i we wszystkich kotłach przez cały czas.

Stan Nowy
Rodzaj dodatki do oleju napędowego
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 66b6ec1d-1a35-42fe-8ce7-fb172dd0c260

Dodatki do oleju napędowego

Warszawa  
(7)
Olsztyn  
(6)
Gdańsk  
(4)
Łódź  
(3)
Toruń  
(3)
Zielona Góra  
(2)
Białystok  
(2)
Zawiercie  
(2)
Żuromin  
(2)
Słubice  
(1)
Markuszów  
(1)
Suwałki  
(1)
Kraśnik  
(1)
Grajewo  
(1)
Aleksandrów Łódzki  
(1)
Nidzica  
(1)
Jastrzębce  
(1)
Zabrze  
(1)
Żory  
(1)
Zgorzelec  
(1)
Bieruń  
(1)
Łapy  
(1)
Celestynów  
(1)
Piotrków Trybunalski  
(1)
Nowe Miasto Lubawskie  
(1)
Palcza  
(1)
Pałubin  
(1)
Miastko  
(1)
Gietrzwałd  
(1)
Słupsk  
(1)
Nowa Ruda  
(1)
Lublin  
(1)
Bielsko-Biała  
(1)
Gniezno  
(1)
Kamionki  
(1)
Kurzętnik  
(1)
Dąbrowa Górnicza  
(1)
Fasty  
(1)
Człuchów  
(1)
Grodzisk Mazowiecki  
(1)
Grodziec  
(1)
Giżycko  
(1)
Radzyń Podlaski  
(1)
Ruda Śląska  
(1)
Gliwice  
(1)
Siechnice  
(1)
Nowy Dwór Mazowiecki  
(1)
Sierpc  
(1)
Reda  
(1)
Włynkówko  
(1)
Bychawa  
(1)
Stargard  
(1)
Augustów  
(1)
Końskie  
(1)
Ostrzeszów  
(1)
Siedlce  
(1)
Skęczniew  
(1)
Radom  
(1)
Wrząsowice  
(1)
Ryki  
(1)
Nekla  
(1)
Przemyśl  
(1)
Wysoka Głogowska  
(1)
Czechowice-Dziedzice  
(1)
Częstochowa  
(1)
Przemków  
(1)
Ludwin  
(1)
Gostyń  
(1)
Skarżysko-Kamienna  
(1)
Jawor  
(1)
Mikołów  
(1)
Krzeszowice  
(1)
Janów  
(1)
Stężyca  
(1)
Stęszew  
(1)
Szczecin  
(1)
Kowale  
(1)
Sierakowice  
(1)
Kraków  
(1)
Limanowa  
(1)
Piskorzówek  
(1)
Goleniów  
(1)
Złotoryja  
(1)
Śrem  
(1)