Influence: The Psychology of Persuasion
Język: Angielski
1. Wpływ społeczny: Książka analizuje różne mechanizmy wywierania wpływu na ludzi, w tym zasady reciprocji, zaangażowania i konsekwencji.
2. Zasada społecznego dowodu: Autor opisuje, jak ludzie często podążają za zachowaniami innych, zakładając, że jeśli wielu innych to robi, to musi to być dobre.
3. Konsekwencje i zaangażowanie: Cialdini wyjaśnia, jak małe kroki lub zobowiązania mogą prowadzić do większej zgody lub akceptacji.
4. Zasada rzadkości: Książka omawia, dlaczego ludzie są bardziej skłonni do działania, gdy czują, że oferta jest ograniczona lub unikalna.
5. Wpływ autorytetu: Autor prezentuje, jak ważna jest wiarygodność i autorytet osoby lub źródła, które próbuje nas przekonać.
**Dostarczamy nasze zamówienia w ciągu 3-5 dni roboczych, w celu uzyskania informacji o dostawie prosimny o kontakt za pośrednictwem Allegro