O przedmiocie

Kamerton OT 128 Hz

- Kamerton polskiej produkcji, wykonany na bardzo precyzyjnych urządzeniach do obróbki metalu, dzięki czemu jest precyzyjnie nastrojony i wykonany z dbałością o każdy szczegół
- Nóżka zakończona jest na okrągło, co nie powoduje nieprzyjemnych odczuć kiedy kamerton jest przykładany do punktu na ciele
- Nóżka o długości 6 cm oraz odpowiednio wyprofilowana podstawa kamertonu pozwala na wygodny uchwyt, a tym samym wygodną prace z kamertonem
- Kamerton posiada wygrawerowane oznaczenie zarówno z przodu jak i z boku co sprawia że w trakcie pracy można łatwo i szybko odróżnić kamertony od siebie

Gwarancja satysfakcji - możliwość zwrotu kamertonu do 14 dni od momentu odbioru przesyłki bez podania przyczyny.

Kamerton OT 128 Hz przeznaczony jest przede wszystkim do pracy na punktach stóp dzieci w technice akupresury wibracyjnej i punkty twarzy dorosłych w technice meridianowej. Daje też nadzwyczajny efekt, kiedy umieszczony zostaje na żebrach, kręgu piersiowym czy mostku. Można także zastosować dwa kamertony 128 Hz do słuchania, jednocześnie przykładając je blisko uszu, co spowoduje mocne poczucie uziemienia i przyniesie efekt wypoczynku.

TECHNIKI PUNKTOWE - KAMERTONY OKTAWA (OT) 128 HZ, 64 HZ I 32 HZ

Dzięki kamertonom OT możemy działać na oko¬ło 250 różnych schorzeń, używając punktów tradycyjnej akupunktury (technika meridianowa) i akupresury (technika akupresury wibracyj¬nej), jednak działanie kamertonów jest znacznie szybsze niż praca igieł czy rąk ludzkich. Bowiem tutaj dodatkowo płynie fala dźwiękowa, w natychmiastowy sposób przerywająca blokady w organizmie. Dzię¬ki kamertonom OT pojawia się głęboki odpoczynek i spokój, odpręża się całe ciało, znikają napięcia mięśni i ból, poprawia się kondycja psychiki. Dzięki lepszemu krążeniu krwi uzyskanemu wibracją OT zostają pobudzone nerwy na skórze i włosach, co daje w efekcie ładną skórę i gęste, zdrowe włosy. Kamertonów tych używa się też punktowo w celu relaksacji i odpoczynku, gdyż dźwięk wibruje nie tylko w tkan¬kach czy komórkach, ale w kościach. Dźwięk OT, czyli zawsze dźwięk C użyty w różnych oktawach, potrafi także łagodnie „przeprowadzać” umierających na drugi świat, tj. „wspiera” osoby odchodzące ze świata żywych i łatwiej im umierać. Jednak każda z trzech stosowanych tu częstotliwości spełnia jeszcze inną, właściwą dla siebie, dodatkową funkcję..
Wyróżniamy 2 techniki punktowe - akupresury' wibracyjnej i meridianowej, gdzie posługujemy się kamertonami punktowymi OT 128 Hz, 64 Hz i 32 Hz.
Wibracje kamertonów OT występują w zależności od zasadniczego dźwięku podniesionego do oktawy - częstotliwości 8 Hz (czyli: 8, 16, 32, 64, 128 Hz). Jednak nie jest możliwe stworzenie infradźwięku 8 czy 16 Hz, co zresztą jak inne infradźwięki mogłoby okazać się szko¬dliwe, więc dysponujemy tylko 32, 64 i 128 Hz, które to częstotliwości mieszczą się w skali słyszalności człowieka i są bezpieczne. Często-tliwość 8 Hz (zasadnicza) opiera się o pulsację Ziemi, przez co czyni kamertony te jednymi z najważniejszych, zawsze tworzących dźwięk C, dający nam wibrację poczucia bezpieczeństwa, wolę życia, wolę pracy i pieniądze, dobry nastrój i wszystko to, za co odpowiada I centrum energii oraz dźwięk C

Wibrujący najniżej ton OT 32 Hz trwa dłużej niż inne dźwięki regularnych kamertonów z powodu podwójnych miedzia¬nych ciężarków kończących widełki i swojej dość sporej długości, tym samym posiada też najsilniejszą wibrację. Ton ten „współpracuje” ze skórą i włosami, by pobudzić je do działania i ze względu na te silne właściwości została dla niego stworzona specjalna technika - wibru¬jący OT 32. OT 64 Hz używany bezpośrednio na ciało wspomaga kościec, więc polecany jest szczególnie w dolegliwościach kostnych i przy urazach czy złamaniach. Działa bardzo silnie na niższe kręgi lędźwiowe, kość krzyżową i guziczną. Jego siła wibracji rozluźnia więzadła krzyżowe, jak również poprzez pobudzenie zwojów nerwowych dociera do rdzenia kręgowego, prowadząc do utrzymania równowagi między układem nerwowym współczulnym a przywspółczulnym. Ten OT „współbrzmi” z kośćmi, pobudza nerwy i wyprowadza napięcie z ciała. Wprawiając w drganie kości z głębokimi tonami ziemi, OT 64 Hz przynosi uczucie głębokiego odpoczynku i uspokajającego wyci¬szenia. Znika napięcie mięśni, drgawki, spazmy, strach, ból, poprawia się krążenie przez odciążenie napięcia struktury mięśnia, co powoduje powiększenie strumienia przepływu krwi. Kamerton OT 128 Hz przeznaczony jest przede wszystkim do pracy na punktach stóp dzieci w technice akupresury wibracyjnej i punkty twarzy dorosłych w technice meridianowej. Daje też nadzwyczajny efekt, kiedy umieszczony zostaje na żebrach, kręgu piersiowym czy mostku. Można także zastosować dwa kamertony 128 Hz do słuchania, jed¬nocześnie przykładając je blisko uszu, co spowoduje mocne poczucie uziemienia i przyniesie efekt wypoczynku.

Jeżeli jednak o słuchanie chodzi, to z tych trzech kamertonów tylko 128 Hz może temu służyć, 64 i 32 są przeznaczone tylko zastosowaniu punk¬towemu, gdzie wypełniają swą wibracyjną rolę doskonale. Polecam rozpocząć używanie OT od 128 Hz, potem 64 Hz, który współdziała z kośćmi i więzadłami, kończąc na 32 Hz odpowiadającym za włosy i skórę. Przede wszystkim należy stosować je na punkty stóp i aku¬punktury oraz dowolne miejsca na ciele, tam, gdzie odczuwa się ból czy napięcia.

TECHNIKA AKUPRESURY WIBRACYJNEJ
Akupresura wywodzi się z medycyny chińskiej, a jej uzdrawiające, czyli usuwające przyczyny choroby działanie, udowodniono w przy¬padku ponad 200 schorzeń. Tradycyjnie stosowana polega na masażu uciskowym poszczególnych punktów stopy (czasem ciała), gdzie mieści się system receptorów odpowiadający organom ludzkim. Tutaj uży¬wamy zamiast rąk - kamertonów punktowych. Technika ta nie tylko przywraca zdrowie, ale poprawia samopoczucie, zwiększając energię życiową i siły obronne organizmu. Oddziałuje na wszystkie narządy we¬wnętrzne, lecząc choroby lub profilaktycznie stosowana - poprawia ich wydolność. Zastosowana tutaj naturalna silna wibracja fali dźwiękowej powoduje szybsze i głębsze oraz przyjemniejsze działanie uzdrawiające niż akupresura tradycyjna.

OPIS TECHNIKI AKUPRESURY WIBRACYJNEJ
Bierzemy do ręki jeden z punktowych kamertonów, przy czym kieru¬jemy się powyższymi informacjami na ich temat. Chwytamy dowolny OT za nóżkę kciukiem i palcem środkowym, a dla komfortu palec wskazujący przeplatamy przez wyżłobione w nim półkole. Teraz aktywujemy wybra¬ny kamerton OT za pomocą uderzenia w miejsce pod kciukiem wnętrza drugiej dłoni lub udo. Następnie przykładamy jego nóżkę do receptora na stopie. Kierujemy się punktami na mapie stóp. Zawsze zaczynamy od nogi lewej, a pracujemy na obu. Niektóre receptory nie powtarzają się na jednej i drugiej stopie. Pamiętać należy o przestrzeganiu zasad, jak na przykład tej, że od sprawności nerek zależy usuwanie toksyn z organizmu, zatem dopie¬ro po usprawnieniu pracy nerek i pęcherza można w ogóle przejść do innych punktów. W przypadku pominięcia wcześniej receptora nerek, toksyny wydobywające "się z wątroby nie mają ujścia i stale znajdują się w obiegu limfy. Technika powinna więc zawierać punkty:
1.Nerki (3 min), nadnercza + przewód moczowy (1 min), pęcherz moczowy (3 min) = ok. 7 minut razem;
2.Głowa (2 min), kark (1 min) = ok. 3 min razem;
3.Żołądek, trzustka i splot słoneczny (2 min), śledziona na lewej, r a wątroba na prawej (1 min) = ok. 4 min razem;
4.Trzy punkty limfatyczne (ok. 2 min na punkt) = 6 minut razem;
5.Dowolny interesujący nas receptor ok. 5-10 minut.
Przy cięższych schorzeniach czas można wydłużyć do 15 minut na punkt, wykluczając te najbardziej wrażliwe jak wątroby, serca, głowy i kręgosłupa, gdzie nie przekraczamy ok. 5 min. Najlepiej jest działać na podane punkty nóg i pełną sesję ok. 30-40 do 50 minut dziennie, chociaż w stanach bardzo ostrych czas ten może się nawet chwilowo podwoić czy potroić (np. rano i wieczorem lub jeszcze dodatkowo w ciągu dnia). Jeżeli bardzo zależy nam na skróceniu czasu, to po 1-2 pełnych wy¬konaniach techniki można pominąć podpunkt 2. i 3. (jeżeli oczywiście nie tam znajduje się ognisko choroby). W przypadku stanów zapalnych należy stosować tę technikę kilka razy dziennie po ok. 10 minut, po¬święcając na każdy receptor ok. 2 minut.
W chorobach nowotworowych poleca się (czas podany dla obu stóp):
1. Nerki - 15 minut, 5 minut nadnercza - moczowód, 15 - pęcherz moczowy;
2. Trzy punkty limfatyczne 30 minut łącznie (czyli po 10 min na punkt);
3. Chory narząd 5-10 min, a jeśli jest to krew lub kości - punkt śledziony.
Przeciwwskazania: rany (nawet jeżeli wystąpiły w wyniku pobudze¬nia receptora, należy odczekać jakiś czas i opuszczać punkt „ranny”), skaleczenia skóry, ciąża (większość punktów), niewydolność serca, ciężkie choroby krążenia krwi.
Rokowania: efekt leczniczy może pojawić się od razu lub po kilku dniach, tygodniach albo nawet miesiącach, w zależności od rodzaju schorzenia, jego stanu przewlekłego, czy uwarunkowań genetycznych oraz stanu umysłu i ducha.
Reakcje możliwe po terapii: uczucie gorąca, wzrost lub spadek temperatury (szczególnie, gdy w organizmie występuje infekcja lub stan zapalny), opuchlizny w miejscu zadziałania i wzdłuż kanałów limfatycznych (przeważnie u osób z zastojem energetycznym), opuchnięcie nadgarstków, odblokowanie wcześniej nieaktywnego - niebolesnego punktu, co może dzięki aktywacji przynieść ból w obrębie receptora oraz wzmożony ból narządu, uwidocznienie żył i lekkie ich powięk¬szenie (transport większej ilości krwi), niebieskie plamki lub sińce (jeżeli występuje rozstrój w gospodarce wapniem, gdyż to on reguluje metabolizm i funkcje fizjologiczne w tkankach miękkich, także jest to główny składnik mineralny kości, a jony wapnia regulują skurcze mi꬜ni), zaciemnienie i wzmożone wydalanie moczu itp. Pamiętać jednak należy, że wszystkie te niezbyt przyjemne efekty są wyłącznie reakcjami przejściowymi i nie powinno się przerywać zabiegów! Świadczą one jedynie o tym, że organizm podjął trud wydalania substancji toksycz¬nych i złogów. Do czasu, kiedy używane receptory będą mocno bolesne, świadczy to o chorobie.

REFLEKSOLOGIA STÓP:

Strona zewnętrzna stopy:
skronie, nerw trójdzielny, ramię, kolano, jajnik, jajowód, moszna, menstruacja, bóle w podbrzuszu, staw biodrowy, węzły chłonne, gruczoły limfatyczne (górna część ciała), błędnik (narząd równowagi), pierś (odpowiednio do strony ciała), przepona

Wierzch stopy:
węzły chłonne, limfa (górna połowa ciała), węzły chłonne, limfa (podbrzusze - dolna połowa ciała), zatoka limfatyczna, zbiornik główny limfy, piersiowy przewód limfatyczny, błędnik (narząd równowagi), pierś (odpowiednio do strony ciała), przepona, migdałki (gardło), szczęka dolna (żuchwa), szczęka górna, krtań, tchawica

Strona boczna wewnętrzna:
nos, przytaczyczki, pęcherz moczowy, staw biodrowy, węzły chłonne - gruczoły limfatyczne (podbrzusze), pachwina, macica, prostata, cewka moczowa, penis, pochwa, odbytnica (hemoroidy), kręgi szyjne, kręgi brzuszne, kręgi lędźwiowe, kość krzyżowa i ogonowa,

Stopa lewa spód:
mózg, głowa - strona prawa, zatoki czołowe - strona prawa, móżdżek, pień mózgu, przysadka mózgowa, prawa skroń, nos, kark, prawe oko, prawe ucho, lewe ramię, mięśnie trapezoidalne (czworoboczne) - strona lewa, tarczyca, przytarczyczki, oskrzela, płuca - strona lewa, żołądek, dwunastnica, trzustka, splot słoneczny, nadnercza - strona lewa, lewa nerka, przewód moczowy - strona lewa, pęcherz moczowy, jelito cienkie, jelito poprzeczne, jelito grube - część dolna, odbytnica, odbyt, serce, śledziona, lewe kolano, jajniki lub jądra - strona lewa,

Stopa prawa spód:
mózg, głowa - strona lewa, zatoki czołowe - strona lewa, móżdżek, pień mózgu, przysadka mózgowa, lewa skroń, nos, kark, lewe oko, lewe ucho, prawe ramię, mięśnie trapezoidalne (czworoboczne) - strona prawa, tarczyca, przytarczyczki, płuca, oskrzela - strona prawa, żołądek, dwunastnica, trzustka, wątroba, pęcherzyk żółciowy, splot słoneczny, nadnercza - strona prawa, prawa nerka, przewód moczowy - strona prawa, pęcherz moczowy, jelito cienkie, wyrostek robaczkowy, zastawka, jelito grube (górna część), jelito grube poprzeczne, prawe kolano, jajniki lub jądra - strona prawa

TECHNIKA MERIDIANOWA - KAMERTONY OT 128, 64 I 32 HZ
Na punkty meridianów stosujemy kamertony punktowe OT 128, 64 i 32 Hz, ale w przypadku łączenia technik można też użyć dźwięków właściwych narządom (zestaw 15 kamertonów częstotliwości organów) kierując np. kamerton nerki na meridian nerki itp. Można także użyć kwinty doskonałej CG na początek i koniec meridianu - dla zharmo¬nizowania go po uprzednim odblokowaniu, postępując analogicznie z każdym po kolei. Wówczas energia qi rusza, dodatkowo wprowadzając harmonię wewnętrzną i odżywienie komórek. Największą siłą wibra¬cji w działaniu na punkty akupunktury posiadają jednak kamertony Oktawa (OT) 128, 64 i 32 Hz. Dla malutkich dzieci powinno się użyć dźwięku C 256 Hz pochodzącego z zestawu podstawowego 8 kamer¬tonów. Warto także zastosowanie skali pentatoniki C - D - E - G - A działając w oparciu o prawo Pięciu Przemian, gdyż, jak wiadomo, są to najbardziej bliskie człowiekowi tony, zachowane jeszcze ze sta¬rożytności. Regulację energii we wszystkich meridianach najlepiej jest rozpocząć od Przemiany Metalu i kanału Płuc - Jelita Grubego (gdyż jako pierwszy w życiu człowieka pojawia się oddech), potem Żołądek - Śledziona, Serce - Jelito Cienkie itd. Chociaż kierujemy się tutaj jednym z cyklów Pięciu Przemian „syn oddaje matce”, czyli poruszamy się po kole odwrotnie do wskazówek zegara, to na organy wpływamy w spo¬sób dwojaki: regulujemy przepływ poprzez zabieranie jego nadmiaru i przekazywanie go dalej, do potrzebującego organu, a także pomagamy narządom na końcu układu, stosując zasadę „zwracania się o pomoc” do żywiołu pośredniego pomiędzy dwoma bliskimi sobie. Oczywiście, jeżeli wystąpił już brak energii w danym narządzie, zastosować na¬leży cykl Tworzenia zgodny z ruchem wskazówek zegara.

PRZECIWWSKAZANIA DO TECHNIKI MERIDIANOWEJ
1.Ostre stany zapalne skóry.
2.Choroby: psychiczne (za zgodą można), zakaźne, nowotworowe (by nie „rozdmuchać” procesu), choć Chińczycy leczą z powodzeniem tak wirusowe zapalenie wątroby, jak i nowotwory, jednak pozostaje to kwestią wyboru pacjenta.
3.Wszczepiony rozrusznik serca (rytmiczne impulsy wywoływane przez rozrusznik kolidują z wibracją uaktywnionych punktów i terapia może nie przynieść zamierzonych rezultatów).
4.Pierwsze dni menstruacji (obfite plamienia lub krwotoki - wtedy punkty odpowiedzialne jedynie za dolegliwości, brak całościowego zrównoważenia energii qi).
5.Ciąża (jest wiele punktów niebezpiecznych w okresie ciąży, które mogą spowodować nawet poronienie, zatem lepiej nie stosować punktów w tym okresie, a przed planowaną ciążą zrównoważyć energetycznie cały organizm).
6.Ostry stan upojenia alkoholowego lub silnego szoku (podniecenia psychicznego) - pacjentom grozi zapaść, zakłócenie pracy serca, ból głowy, rozstrój nerwowy.
7.Ekstremalne warunki atmosferyczne (sztorm, burza, upały, halny, pełnia księżyca itp.) - pacjentom grozi zapaść, zakłócenie pracy serca, ból głowy, rozstrój nerwowy, rozdrażnienie, a przy pełni z powodu zaburzonego pola magnetycznego ziemi dodatkowo u wrażliwych - zaburzenie snu i czynności układu nerwowego.
8.U małych dzieci do ok. 5 lat stosować można punkty odpornościowe w razie choroby czy profilaktycznie, działając kamertonem C 256 Hz pochodzącym z zestawu skali 8, gdyż nie mają one jeszcze w pełni rozwiniętych meridianów.

OGÓLNIE O DŹWIĘKU I KAMERTONACH

"Każda komórka w ciele wydaje dźwięk. Ten dźwięk jest życiem samym w sobie. Komórki natomiast mogą być pobudzane i stymulowane przez dźwięk i muzykę.” - dr. Peter Guy Manners

Podczas lub po sesji dźwięko-terapeutycznych kamertonami nastrojonymi na naturalne częstotliwości, każda osoba może doświadczyć kilku bądź nawet kilkunastu z wymienionych odczuć: uczucie równowagi wewnętrznej, ulga w bólu, relaks, uwolnienie od stresów, wyciszenie, uspokojenie, lekkość, głęboki wewnętrzny spokój, wolność, opanowanie, uzdrowienie, harmonia, poczucie bezpieczeństwa, radość, żywotność i wigor, otwarcie serca, uczucie odświeżenia, zaufanie, rozwój intuicji, wyobraźni i kreatywności, podwyższenie zdolności uczenia się, zachęcenie do narzucenia sobie własnej dyscypliny i ćwiczeń, oczyszczenie sumienia, uczucie wybaczenia, jasność i światło, oświecenie, pojawienie się innego stanu świadomości, wyczuwanie ruchu płynącej energii jako mrowienie, ciepło lub zimno, proces oczyszczania wyczuwany jako chwilowe „kłucia”, napięcia, nagłe fale gorąca lub wiatru, chodzące po ciele krótkotrwałe bóle, nowy obraz uświadomienia sobie siebie we Wszechświecie, obudzenie Jaźni (własnego jestestwa, świadomości - kim jestem), poczucie „bycia” przechodzi na wyższy poziom przynosząc akceptację siebie i warunków zewnętrz¬nych, co wiąże się wreszcie z odnalezieniem prawdziwego siebie i swojej życiowej ścieżki, naprawienie traumatycznych przeżyć z przeszłości na własnym obszarze energii, głębokie zrozumienie uzdrawiania w oparciu o duchową świadomość, uczucie połączenia z Duszą i Bogiem, usunięcie negatywnej i zablokowanej energii z obszarów ciała (organów), usunięcie negatywnej i zablokowanej energii z aury, pozwolenie na „odpuszczenie” i ujście problemów z przeszłości, regres do wydarzeń z przeszłości i akceptacja stanu rzeczy, uczucie połączenia z Ziemią i Wszechświatem.

Terapia kamertonami jest naturalną metodą leczenia opartą o filozofię uży¬wania fal dźwiękowych w częstotliwościach występujących w naturze, które harmonizują ciało i umysł a dzięki temu tworzą się warunki do samouzdrowienia się na poziomie fizycznym i psychicznym. Fizyka kwantowa udowodniła, że każdy atom jest zarówno cząsteczką jak i falą o określonej częstotliwości. Dlatego wszystko co istnieje, także organizm człowieka, posiada swoją określoną częstotliwość. Częstotliwość naszych ciał jest zależna np. od przeżywanych emocji. Jeśli nasza energetyka jest zaburzana np. poprzez negatywne stany emocjonalne lub poprzez fale elektromagnetyczne (np. Wi-Fi lub 5G), wtedy konsekwencją jest nieharmonijne drganie cząsteczek organizmu, co po czasie może powodować powstawanie chorób. Żeby przywrócić naturalny stan zdrowia, należy przywrócić harmonijną wibrację organizmu, w przeciwnym razie, usuwając jedynie objaw choroby - pogłębiamy jedynie patologię, bowiem zaburzenie energetyczne nadal jest wyrażone w polu energetycznym naszego ciała i dysfunkcja przenosi się na głębszy poziom.

Kiedy uaktywniamy kamertony, tworzymy czyste interwały muzyczne (współbrzmienia dźwiękowe) oparte na naturalnych dźwiękach. Nasze ciało, składające się w ok 80% z wody, pochłania wibracje dźwięków, naturalnych częstotliwo¬ści - częstotliwości balansu i zdrowia. Organizm bardzo szybko do-straja się w podobny sposób jak stroi się skrzypce lub fortepian na zasadzie rezonansu, dzięki czemu organizm natychmiast przypomina sobie „jaką muzykę powinien grać”. Udrażniają się i wzmacniają subtelne przepływy energetyczne, a w konsekwencji wzmacnia się witalność oraz balans emocjonalny. Nie jest to tylko spra¬wa słuchania, czyli narządu słuchu, gdyż wibracje przenikają strukturę komórek. Stosowanie profilaktyczne kamertonów utrzymu¬je w zdrowiu cały organizm. Kamertony rów¬noważą energię czakr, pomagają ciału oczyścić się z toksyn i blokad, w razie potrzeby doenergetyzowują bądź wyrównują nadwyżkę energetyczną. Praca z kamertonami daje satysfakcję i zado¬wolenie, gdyż działa na głębokim i potężnym poziomie zaawansowania umysłu, ciała i ducha jednocześnie. Prowadzi do odciążenia zmian chronicznych i osłabień, ułomności chorobowych oraz do synchroni¬zacji psychiki z ciałem fizycznym.

„Rozgwieżdżone niebo tworzy muzykę w tobie” – hieroglif w egipskiej świątyni Dendera
W 1978r szwajcarski matematyk i muzykolog Hans Cousto wyliczył i odkrył tzw. KOSMICZNĄ OKTAWĘ czyli częstotliwości planet Układu Słonecznego, z którymi jesteśmy energetycznie połączeni od momentu poczęcia. Dzięki jego obliczeniom, możemy nastroić kamertony, a dzięki nim - nasze ciało na te kosmiczne częstotliwości, które są naturalnym podstawowym szeregiem harmonicznym bazują¬cym na właściwościach naszego układu planetarnego. Te kosmiczne tony pomagają nam przenieść się z zamknię¬cia w sobie, stagnacji i fragmentacji do otwarcia się na świat w pełni swych nieograniczonych możliwości. Zaczynamy prowadzić życie pełne akceptacji i dzielenia się z innymi naszym przeznaczeniem w najwięk¬szym formacie. Wchodzimy w świat kreatywnej oryginalności, zdrowia, jedności i harmonii.

SPOSÓB KORZYSTANIA Z KAMERTONÓW
Wszystkie kamertony w zależności od rodzaju zastosowanej techni¬ki, przeznaczone są do użycia wobec ciała fizycznego oraz ponad nim, do ciała subtelnego. Fala dźwiękowa pochodząca z kamertonu odbywa po¬dróż głęboko w ciało i jego komórki, kierując się wzdłuż energetycznych ścieżek (meridianów), podnosząc efektywność fizjologii człowieka i ułatwiając dotarcie do miejsc „niedotykanych” przez tradycyjną medycynę. Kamertony przystawiamy do uszu, do splotu słonecznego, w chore miejsce, przesuwamy bezpośrednio nad ciałem lub przystawiamy do punktów tradycyjnej akupunktury lub akupresury. Moc harmonijnego dźwięku wędruje wtedy za pośrednictwem tkanek i meridian do odpowiednich organów wewnętrznych w przyspieszonym tempie. Siła wibracji dźwięku przerywa natychmiast blokady fizyczne i energetyczne, prowadząc do zdrowia, dzięki czemu można uzyskać wspaniałe właściwości terapeutyczne nie wychodząc z domu, a tym samym bez konieczności ponoszenia stałych wydatków. Z powodzeniem zastępują one palce refleksologa czy igły akupunkturzysty, tym bardziej, że przyłożenie kamertonu nie musi być tak precyzyjne jak wbicie igły ponieważ fala dźwiękowa rozchodzi się w szerokim zasięgu, co wpływa pozytywnie na tempo zachodzących zmian, gdyż już jedna terapia kamertonami potrafi zastąpić kilka tradycyjnych masaży czy też kilkukrotne wkłuwanie igieł. Dlatego też terapeuci tradycyjnej akupunktury czy akupresury tak chwalą sobie pracę z kamertonami, kiedy już zapoznają się z siłą ich działania.
Terapię dźwiękiem z zastosowaniem kamertonów o różnych często¬tliwościach każdy zainteresowany stosuje na sobie samym bądź pomaga innym, a specjalne techniki pozwalają dokładnie skupić się na rodzaju schorzenia, z którym mamy do czynienia. Istnieje szereg technik, jak na przykład specjalnie dobrana do zmian rakowych - przeciwnowotworowa, czy też opracowana dla ciała eterycznego i prac z czakrami, służąca ich oczyszczeniu i regulacji energetycznej - technikę oczyszczająco-regulująca oraz wiele innych, wykorzystujących choćby punkty akupunktury czy akupresury w pracy z dźwiękiem.
Do pozytywnych zmian dochodzi czasem natychmiast. Dzieje się tak za pomocą dostrojenia do stanu balansu przykładowego narządu, który podczas stanu chorobowego zmienił swoją częstotliwość, jak na przy¬kład rozbicie kamienia w nerce czy woreczku żółciowym czy, dostrojenie krwi do właściwej częstotliwości, czy tkanki tłuszczowej - pozbywając się otyłości lub cellulitu, bądź usprawniając pracę mięśni albo dostrajając mózg, by przywrócić jego właściwą pracę, czy zregenerować kości po złamaniach itd. Wykwalifikowany terapeuta wie, w jaki sposób posłużyć się tymi falami dźwiękowymi, by stosując konkretną technikę terapia przyniosła jak najlepszy wynik. A w tej dziedzinie terapeutą może zostać każdy - wystarczy tylko poświęcić trochę czasu na naukę o prawach dźwięku oraz na naukę odpowiednich technik i punktów akupunkturowych, których opis można znaleźć w niżej wymienionych książkach lub odbywając odpowiednie kursy.

Disclaimer: Należy jednak pamiętać, że dźwiękowa terapia kamertonami nie może za¬stąpić leczenia tradycyjnego, a jedynie w bardzo skuteczny sposób może wspomóc medycynę konwencjonalną i należy taką terapię skonsultować ze swoim lekarzem

OFEROWANE KAMERTONY SĄ WYKONANE Z MOSIĄDZU. Mosiądz jest jednym z najlepszych metali do wytwarzania dźwięku, lepszym od stali, a tym bardziej od aluminium. Metal ten dłużej i mocniej wybrzmiewa, dlatego dzwony kościelne wytwarzane są z mosiądzu, a nie z innych metali. Dzięki lepszym właściwościom tworzenia wibracji są bardziej skuteczne w działaniu terapeutycznym. Jednak koszt wytworzenia kamertonu z mosiądzu w porównaniu do kosztu wytworzenia kamertonu z aluminium jest kilkukrotnie wyższy. Natomiast jest to produkt bardzo trwały, więc jest to jednorazowy zakup na długie lata.

Szerszą informację na ten temat można uzyskać w książkach, z których pochodzą powyższe informacje:
1. „Medycyna Wibracyjna” – dr. Nelly Radwanowska-Amejgag
2. „Muzykoterapia” – Barbara Romanowska (Barbara Angel)
3. „The Cosmic Octave – Origin of Harmony” – Hans Cousto
4. „7 sekretów terapii dźwiękiem” – Jonathan Goldman
5. „Totalna Biologia” – Gilbert Renaud

Precyzję strojenia kamertonu można samemu zweryfikować poprzez aplikację „Pano Tuner”.

Zapraszam na pozostałe moje aukcje…

Stan Nowy
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: d85773cf-943e-45c9-adf5-1afc3f5d47ef

Podobne wyszukiwania