Wyprzedajemy z żoną część naszej kolekcji płyt oraz książek.
Sprzedawana książka była użytkowana przez wykładowcę uniwersyteckiego.
Książka nie posiada prawie w ogóle śladów użytkowania. Zakupiona w celu pomocy naukowej, ale nie została prawie w ogóle użyta.
Środek oraz okładka to stan bdb/bdb+, bez wpisów, podkreśleń, zagięć itd. Kartki czyste, schludne.
Opis książki (z okładki):
W książce poruszono fundamentalną kwestię obecności metafor w tekstach naukowych poświęconych mediom, mediasferze, mediamorfozie. Obok trzech głównych bohaterów prowadzonych w niej rozważań: Jeana Baudrillarda, Marshalla McLuhana i Ervinga Goffmana uwzględniono także teksty m.in.: Derricka de Kerckhove'a, Johna Urry'ego, Deana MacCannella, a także innych badaczy, którzy nawiązują do trzech wymienionych w tytule klasyków. Okazuje się, że spewcyficzne - dla każdego z przywoływanych autorów - metafory, determinują obraz świata mediów, który wyłania się z ich tekstów. Metafory medialne przenikają także do języka potocznego i dziennikarskiego.
Polecamy!
Wysyłamy przeważnie w ciągu 24 godzin.