O przedmiocie

Zarządzanie projektem nie jest łatwe, ale czytanie o tym nie musi być nudne. Aby możliwie prosto i malowniczo pisać o rzeczach żmudnych i trudnych książka została podzielona na dwie części. W pierwszej części autorzy zabierają nas, w podróż do świata, gdzie żyło plemię Indian Dakota - na prerie Ameryki Północnej. Zagadnienia zarządzania projektem opisywane są przy pomocy metafor. Ich ilustracjami są obrazy z życia indiańskiej wioski, której wódz postanowił podnieść swój prestiż przez budowę unikalnego tipi. Tobie Czytelniku, przydzielono oczywiście zaszczytne zadanie budowy, zastanawiasz się czy nie zrezygnować, ale okazuje się że nie masz wyjścia. Rada Starszych wyraziła zgodę, Twój ojciec także Cię namawia (chce się wkraść w łaski wodza), a wódz (i przy okazji Twój teść) z niecierpliwością oczekuje na efektowne uroczystości podczas najbliższej pełni księżyca. Jak przebrnąć przez trudności unikając ryzyka, pogodzić sprzeczne interesy, dostosować się do zmian w otoczeniu projektu, zmieścić się w czasie i budżecie zapewniając jakość? Na poziomie metafory odpowiedzią są rozdziały części pierwszej. Pokazują one także podejście TIPI (Totally Integrated Project Management Approach of ISES International), które integruje kilka wcześniejszych metod zarządzania projektem. Po przeczytaniu tej części książki pozostajemy z miłym odczuciem nowej inspiracji - teraz wreszcie wiemy jak prowadzić projekt. Co się stanie gdy rzeczywiście inspiracja ma się stać naszą codzienną pracą - ratuje nas wtedy druga część książki. Część druga przeznaczona jest dla osób które chcą wykorzystywać podręcznik w swojej codziennej w pracy. Ta część to nie tylko poradnik, ale skrupulatne listy działań jakie musi podjąć w kolejnych fazach projektu osoba, która nim zarządza. Znajdziemy tu także listy kontrolne i wzory dokumentów wraz z objaśnieniami i przykładami. Wszystko to jest jak dobre wyposażenie podróżnika - odkrywcy: proste, praktyczne. Pozwala także oszczędzić czas, zwłaszcza przy projektach rozciągniętych w czasie i angażujących wiele osób. Książka adresowana jest do tych, którzy zamierzają rozpocząć działanie w tej dziedzinie jak i do tych, którzy już mają za sobą kilka lat doświadczeń. Jest ona pomyślana jako poradnik i informator na cały czas trwania projektu.

Stan Bardzo dobry
Rok wydania 1998
Liczba stron 329
Wysokość produktu 23 cm
Szerokość produktu 15.5 cm
Wydawnictwo inne
Okładka twarda z obwolutą
Autor Alexander Elder
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 10a18699-97dc-41f0-9d26-26aa997a33b9

Marketing i zarządzanie

Warszawa  
(317)
Wrocław  
(102)
Kraków  
(79)
Łódź  
(61)
Poznań  
(34)
Suwałki  
(31)
Katowice  
(20)
Szczecin  
(20)
Bydgoszcz  
(19)
Białystok  
(18)
Olsztyn  
(15)
Sopot  
(15)
Polkowice  
(11)
Sosnowiec  
(10)
Toruń  
(9)
Kielce  
(8)
Szczutowo  
(7)
Aleksandrów Łódzki  
(7)
Otwock  
(6)
Oława  
(6)
Pruszków  
(5)
Szczecinek  
(5)
Trzebnica  
(4)
Legnica  
(4)
Książenice  
(4)
Zielona Góra  
(4)
Opole  
(4)
Komorów  
(4)
Radom  
(3)
Tychy  
(3)
Gostynin  
(3)
Linin  
(3)
Elbląg  
(3)
Piasek  
(2)
Myszków  
(2)
Mikołów  
(2)
Łaskarzew  
(2)
Kraśnik  
(2)
Józefów  
(2)
Kłodzko  
(2)
Świnoujście  
(2)
Chrzanów  
(2)
Ostrów Wielkopolski  
(2)
Niedrzwica Duża  
(2)
Gniew  
(2)
Szczekociny  
(1)
Zagwiździe  
(1)
Zawiercie  
(1)
Stargard  
(1)
Głubczyce  
(1)
Radziechowy  
(1)
Nowa Sól  
(1)
Siedlce  
(1)
Ciechanów  
(1)
Krasnystaw  
(1)
Cianowice  
(1)
Czarnków  
(1)
Piekary Śląskie  
(1)
Limanowa  
(1)
Leżajsk  
(1)
Góra Kalwaria  
(1)
Jasło  
(1)
Dobrodzień  
(1)
Borki  
(1)
Sochaczew  
(1)
Kościelec  
(1)
Pyskowice  
(1)
Ryczywół  
(1)
Bytom  
(1)
Krzeszyce  
(1)
Suchy Las  
(1)
Widacz  
(1)
Wschowa  
(1)
Wieruszów  
(1)
Września  
(1)
Lutowiska  
(1)
Połaniec  
(1)